onsdag den 6. juli 2011

Outfits ...

Her kommer nogle forskellige outfits, mig og Anna har lavet fra mit tøjstativ, på min Gine, som jeg virkelig elsker. Det har været dejligt at få nye ideer, og tips, lige pludselig er de gamle tøj fedt, hvis man bare prøver sig frem, med forskellige trends. Hvilket outfit kan du lide?

NR. 1


NR. 2

Dette outfit ville være fedt, til når jeg skal til langelandsfestival :)


NR. 3


NR. 4

NR. 5


NR. 6

Dette er Anna's smukke tøj :)

NR. 7


NR. 8

Kjolen, solbrillerne og den sorte hat er Anna's

NR 9


 Endu et fedt outfit til langelandsfestival, Coeboy vesten er Anna's Og det er tasken også :)

NR. 10
¨

Den gule trøje, tasken, bæltet og tørklædet er Annas :)

NR. 11

NR. 12

Og så mit ynglings outfit, det vil jeg helt klart have med til festivalen :)

NR 13

 Cardiganen er Anna's og det er tørklædet også. 

NR 14

Også et af mine ynglings outfit, cowboy vesten er Anna's


Hvilke outfit kan i bedst lide? 

Maria

2 kommentarer:

  1. ku godt nr. 1 og 4

    SvarSlet
  2. Sikke nogle flotte outfit's i har lavet! er vilde med de fleste af dem :-D
    Kig forbi min blog -- hvis du lyster :-D

    //http://mode-marie-skovsboel.blogspot.com/

    SvarSlet