søndag den 3. juli 2011

Om os.

 Anna


 Maria



Her kom der nogle billeder af os.
Hej, jeg er en splinter ny blogger og har lige startet denne blog med veninden her. Jeg har levet i 14 år og bor i dejlige sønderjylland. Jeg skal starte i 8kl her efter denne laaaaange og dejlige sommerferie (som jeg har glædet mig til i det sidste halve år). Jeg startede på en ny skole her i år og det har vist sig at være et godt valg. Der er nogle ting i skal vide om mig fx Har jeg briller og bøjle så jeg er denne blanding af brace-face og Harry Potter :-) jeg ELSKER at være i udlandet og det er jeg også et par gange om året med min familie. Jeg elsker giraffer og min ynglingsfarve er blå. Jeg er for nylig blevet helt crazy med farven gul, og så elsker jeg alt hvad der har med mode at gøre. Der skal nok komme en masse mere om mig på et andet tidspunkt men det var det for nu.
Smil og glade sommer tanker
Anna, Brunetten med det skæve smil :-)




hey.  Det er Maria her (hende med det lyse hår), jeg er en ren og skær barometer pige, en som i altid kan finder bag sit vidunderlige kamera. Jeg elsker at tage billeder, og håber at jeg en dag kan leve af det. Bøger, Musik, Mode, Mad, Popcorn og livsnyde er lige mig. Jeg bor I Sønderjylland, 30 km længere nede end Anna, vi har kendt hinanden 4 år, og laver de mest skøreste ting når vi er sammen. Jeg har rigtig mange specielle tanker og ideer, som jeg vil dele med jer. I min klasse bliver jeg kaldt dyre elskeren, og ja.. de har ret, jeg elsker dyr og naturen - det er lige mig. Efter denne vidunderlige sommerferie vi har ligenu, skal jeg starte  8 kl. og jeg er 14 år (bliver snart 15- sådan cirka) Jeg håber i vil følge vores blog, som bliver skøøn!
De kærligste hilsner
Maria :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar